אינדקס הפורומים  •   חיפוש  •   רשימת משתמשים  •   קלאנים  •   מדליות   •   הרשמה  •   לוח בקרה אישי  •   התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים  •   התחבר
ארכיון פורום lf2.co.il בין התאריכים 01/01/2013 - 27/01/2016
לחזרה לפורום לחצו כאן.
 התיאוריות הפסיכודליות של הסוכרייה
 כמה טכניקות למתקדמים ביותר בדאטא - בינתיים רק לסטייג'.
צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה
מחבר הודעה
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,867

כינוי קודם: L@lliPop
קלאנים: צוות האתר




מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 05/07/2015 ב- 17:33:54 תגובה עם ציטוט  דווח

התיאוריות הפסיכודליות של הסוכרייה
ושאר ממתקים

באשכול הזה אני עומד לפרסם את התגליות והתיאוריות שיש לי בנוגע לדאטא. זה הרבה חומר מתקדם מאוד לדאטא, ואין תמונות. אבל סך הכל נראה לי יש פה כמה דברים שווים.

תוכן
1. סטייג' מוד
1.1. רמות
1.1.1. נקודות ניסיון.
1.1.2. שינוי הדמות.
1.1.3. שיפור המתקפות.
1.1.4. העלאת חיים.
1.2. שדידת גופות.
1.3. בחירות בסטייג' מוד (גיוס חיילים בתור דוגמא).
1.4. קנייה.
1.5. מכונות ירייה.
1.6. קובץ להורדה של כל הדברים המופיעים לעיל.

1. סטייג' מוד

1.1. רמות
אני עומד להסביר פה בקצרה על איך לעשות רמות בסגנון של משחקי RPG בליטל פייטר.
באופן כללי המנגנון אמור לאפשר:
א. צבירת נקודות ניסיון ורמות (למען האמת, אפשר לעשות אפילו מד אקספי, התעצלתי לעשות אותו.)
ב. שינוי הדמות בין הרמות. (כולל שינויים מהותים - במראה, בגודל, במהירות ריצה, וכמובן בהתקפות הבסיסיות והמיוחדות).
ג. אפשרות ללמידה של מתקפות ושידרוגן. (לא תלויית רמות - אפשר להיות רמה שלוש ולדעת ירייה חזקה , או לדעת גם ירייה חלשה וגם קומבו חלש, אפשרות לבחירה מה לשדרג.)
ד. ריפוי בסוף כל רמה. (ובכלל, אירועים שמתרחשים בסוף כל רמה -אפשר נניח שסוף כל רמה דמות תיצור חרב אם רוצים.)

אז אני אתחיל להסביר.

1.1.1. נקודות ניסיון
הנקודות ניסיון הם פחות או יותר החלק הכי מסובך בהכנה של הרמות. יש בו גם המון עבודה סזיפית, אני חסכתי אותה בעזרת תוכנה שכתבתי, אבל זה עדיין לא קליל.
בכל אופן לפני הכל בשביל שנוכל לעשות נקודות ניסיון - צריך שיהיה אובייקט שינהל אותם, ולכן צריך ליצור לפני הכל דמות (דווקא דמות) חדשה, שימו לב שהיא מהקוד, ואיתה נתחיל לעבוד.
חוץ ממנה, צריך להשתמש בטכניקה שהסברתי כאן , כשהמתקפה שהדמות שלנו עושה היא בפשטות - ליצור את האובייקט האקספי* שלנו.
האובייקט אקספי שלנו אמור לא להבחר במשך המשחק, ורק להווצר על ידי הדמות.
לאובייקט הזה יהיו כמה חלקים:
חלק ראשון - הפתיחה
בפתיחה האובייקט יזמן את שאר האובייקטים שהוא צריך בשביל לפעול.
חלק שני - האקספי
כאן יספר כמות האקספי שיש לדמות, יש עוד שיטות, אולי יותר יעילות לעשות אקספי, אבל השיטה הזו מוגבלת מבחינת האקספי - בשביל כל אקספי צריך שני פריימים, ובשביל כל רמה - שלושה פריימים.
חלק שלישי - לוכד האקספי
בחלק הזה ימצא הקוד של האובייקט שבודק האם נהרג אויב כלשהו.
חלק רביעי - ייצוג גרפי של האקספי
כאן נדאג לאובייקטים שמציינים איזו רמה הדמות, האם יש לה נקודות סקיל להעלות, ולאפקט של עליית הרמה.

בכל אופן הרעיון הוא כזה - חלק השלישי, שהוא הכי חשוב, יש אובייקט שכל מטרתו היא לתפוס בנדיטים מתים. מה זאת אומרת? צריך דבר ראשון לבוא לבנדיט, ולעשות לו "מתקפת מוות", שבה הוא מזמן את האקספי שלו, זה בסך הכל צריך להיות פריים עם pic: 1000 ו state:3005 (כדי שלא יראו אותו), WAIT: 5 (קריטי, כדי שהלוכד אקספי יספיק לתפוס אותו), וBDY מיוחד, שהוא הBDY שדואג לכל מי שמביא אותה כמות אקספי כמו שמביא הבנדיט. לBDY צריך להיות רוחב של כל המסך, וגובה של מספר מאוד גבוה עם טווח לא יותר מדי רחב. (כאילו Y גבוה מאוד, וH משהו כמו 1000..)

עכשיו הלוכד הוא אובייקט שחוזר על אותו פריים כל הזמן, וכל פעם מנסה לתפוס מישהו ש"משדר על התדר שלו" - זאת אומרת, מחכה למצוא BDY עם Y מתאים לאקספי, בפריים של הלוכד שמים כמה ITR/3, שכל אחד מהם דואג להביא כמות אחרת של אקספי, כל אחד מהם מביא לפריים אחר. כדי שהוא יוכל לתפוס כל אוייב שמת בטווח שלו, לכל אחד מהitr\3 צריך להיות טווח מאוד רחב, גובה מתאים וzwidth גדול מאוד. (מספיק 500). עכשיו, הITR/3 מעביר את הנתפס (זאת אומרת - הבנדיט) לפריים שהכנו מראש אצלו, שיש לו NEXT 1000 וSTATE 9998, ואת התופס לפריים שאותו עומד לקלוט המונה אקספי שלנו. היתרון של ITR/3 על ITR/8 זה שהוא פועל רק על אוייבים - ואם חבר ימות לא יתקבלו שום נקודות ניסיון.
בפריים אליו הלוכד מועבר יהיה WAIT 1 - כדי שהמונה יספיק לספור, וBDY מסויים, שגם הוא יהיה בטווח של כל המסך ובגובה כלשהו שיקבע בשביל קבלת אקספי אחד.
כדי שהאקספי באמת יעלה כל פעם שנלכד בנדיט מת - צריך פשוט לעשות שבכל אחד מהפריימים שהכנו, יהיה ITR/8 שיבדוק האם הBDY המיוחד של הלוכד אקספי (שמופעל לאחר הלכידה), קיים, ואם כן, יעבור בעזרת DVX לפריים הבא.
לכל אקספי צריך שני פריימים - אחד של מעבר, שיש לו WAIT קצר, שדואג לזה שלא יקבלו שני אקספי על אותו בנדיט, ואז מעבר למונה אקספי הרגיל, שיכול לחזור ולקלוט אקספי - יש לשים לב שהדבר גורר באג קטן, אם אכן יהרגו שני בנדיטים ביחד, אחד מהם לא יתן את האקספי.
עד כאן עשינו אקספי, עכשיו צריך לעשות רמות.
אני אמשיך אחר כך... קצת צריך לזוז.

*קיצור של המילה Exprience - שפירושה = ניסיון.


1.6. קובץ להורדה של כל הדברים המופיעים לעיל.
MediaFire
כמה הערות בנוגע לקובץ:
א. הוא משתמש בגרסה אחרת ומעולה, מעשה ידיו של היוצר המהולל Al-Carter, לגרסה יש המון אפשרויות תכנות חדשות, והיא מאוד נוחה - היא נניח אפשרה לי ליצור דמויות שאי אפשר לבחור בשום דרך שהיא. הסיבה העיקרית שהשתמשתי בה זה כי לא צריך להכנס למשחק מחדש על כל שינוי שעושים. ניסיתי כמה שפחות להשתמש באפשרויות החדשות של הגרסה בעריכת דאטא, אז לפני שאתם עושים העתק הדבר לגרסה שלכם (כי זה לא יפעל...) צריך לתקן את הדברים שיש פה (בעיקר hiden: בתחילת כל BMP של דמות).
ב. הדברים מאוד לא מסודרים ולא מלוטשים. הם לא נועדו לשיתוף, אתם מוזמנים לנסות להבין מה הולך, אבל אני לא מבטיח כלום.
ג. בסטייג' הראשון יש בנדיטים ודיוויסים - בנדיטים מביאים אקספי אחד, ויש להם גופות, ודיוויסים ארבע אקספי, ואין להם גופות. = באופן כללי מיועד לתצוגה בשביל העליית רמות.
בסטייג' השני יש רק בנדיטים - מיועד לתצוגה של השדידת גופות.
בסטייג' השלישי יש תצוגה של הקניית חיילים (עדיין קצת באגי).
בסטייג' הרביעי ניתן לראות שימוש במתקפות שניתן "לשחרר" - נותנים להם מכה והם פועלות. שימו לב - ההתקפות מתייצרות חמש פעמים, והריפוי ממשיך להתווצר כל עד הסורסר חי. מרגע שעברתם את הPHASE הכל יהיה קיים רק עוד פעם אחת (לא יווצר מחדש).
בסטייג' החמישי יש גיוס חיילים. (יש באג שלא היה לי כוח לתקן, שלפעמים אחד האבירים יוצא משליטה ופשוט תוקף סתם כשנצמדים אליו. צריך לברר מה הסיפור).
עוד כמה פרטים:
הגרסה נועדה רק לסטייג' מוד!
הרמות פועלות רק אצל דיפ, דמויות אחרות לא יוכלו להפעיל את שלב אחד. כשמופיע מעליכם סימן של ה "LEVEL UP" זה אומר שיש לכם נקודת סקיל להעלות, אתם עושים זאת על יד לחיצה על הגנה+קפיצה+התקפה ואז הצירוף מקשים של המתקפה שאתם רוצים ללמוד או לחזק (אם כבר למדתם). -מתקפה מחוזקת בדרך כלל מגדילה טווח, דורשת פחות מאנה ומורידה יותר חיים. שימו לב שאין לדיפ מתקפות בהתחלה.
התמיכה בחיזוק הפיזי של דיפ בהתאם לרמות היא רק עד רמה שלוש. חוץ מזה - למרות שאני רוצה להזכיר את זה במדריך, לא שמתי מתקפת אולטימייט וחיזוקים אחרים בעליית רמות, אלא רק שיפור של המהירות, ושל הנזק.
השדידת גופות היא גם פשוט מאוד, פשוט הולכים לבנדיט ודורכים לו על הגופה - אם הוא החזיק חפץ כלשהו, תגלו אותו. הבנדיטים מחזיקים סכין, חלב, בירה, ולפעמים פצצה.
הקניית חיילים פועלת ככה - שיחרור חייל כלשהו == קנייה שלו.
הכסף שלכם מוצג על ידי הHP של היריב. בנדיטים והאנטרים עולים 10, כל השאר עשרים. מרגע שקניתם עם הכל המשחק יתקדם.
המתקפות המשתחררות משחררות התקפה ונעלמות כל פעם שמרביצים להם, במידה ונשארו עוד, הם יתווצרו במקום רנדומלי חדש וקרוב יחסית למקום הקודם. הכדור הצהוב = זאבים, הכדור התכלת = יונים, העטלף = עטלפים.
הגיוס חיילים פועל בצורה די פשוטה - אם תבואו לשלט, האבירים שעומדים לידו יתחילו להלחם בכם, אם תנצחו אותם - הם יצטרפו אליכם. אם תלכו מסביב לשלט האבירים והשלט פשוט יעלמו.
אחרי שסיימתם משחק, תצטרכו לבחור את דיפ מחדש, אי אפשר להמשיך מהרמה שהייתם, או אפילו מהדמות ששחקתם. אם אתם עם הדיפ הלא נכון השם שלו יהיה שונה (נניח UNPLAYABLE או DEEP LEVEL2 ) .
קרדיט לMH -Razen מLFE על הSTAGE LOCK.

CHANGELOG:
- 7.10.2015 = עודכן הסטייג' מוד כאן לאחד יותר מעודכן.


בהצלחה.
אני שולח את ההודעה בינתיים, שלא יקרו צרות, וגם שיוכלו להתחיל להנות ממה שיש, ואני אעבוד על ההסברים בינתיים.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 


נערך בפעם אחרונה על-ידי L@LLIPOP בתאריך 10/07/2015 ב- 16:40:27, נערך בסך הכל 5 פעמים
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,867

כינוי קודם: L@lliPop
קלאנים: צוות האתר




מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 05/07/2015 ב- 17:34:12 תגובה עם ציטוט  דווח

שמור להמשך...

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם על



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 06/07/2015 ב- 13:06:17 תגובה עם ציטוט  דווח

נראה ממש טוב.
רק למה המשחק לא מתקדם?

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Dexter
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 25,377
הודעות: 150

כינוי קודם: Obito






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 06/07/2015 ב- 13:20:33 תגובה עם ציטוט  דווח

מגניב תודה על הפרסום ^^
זה אפשרי להוסיף את השינויים האלה לגירסה הרגילה?

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,867

כינוי קודם: L@lliPop
קלאנים: צוות האתר




מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 06/07/2015 ב- 13:49:51 תגובה עם ציטוט  דווח

Obito כתב:
מגניב תודה על הפרסום ^^
זה אפשרי להוסיף את השינויים האלה לגירסה הרגילה?

כן, את רובם לפחות. הבעיה העיקרית שיכולה להיות היא שבגרסה הזו יש הגבלת פריימים של 700 ואובייקטים גם אפשר יותר, וברגילה אפשר פחות. חוץ מזה שהיא יכולה להחזיק פחות אובייקטים בבת אחת, אז יכול להיות שיהיו בעיות...

limi כתב:
נראה ממש טוב.
רק למה המשחק לא מתקדם?

לא הבנתי בדיוק מה השאלה?
באופן כללי -אני לא מכין סטייג' מוד, רק מראה לכם כמה טכניקות שאולי יעזרו לכם.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם על



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 06/07/2015 ב- 14:59:51 תגובה עם ציטוט  דווח

L@LLIPOP כתב:

לא הבנתי בדיוק מה השאלה?
באופן כללי -אני לא מכין סטייג' מוד, רק מראה לכם כמה טכניקות שאולי יעזרו לכם.

למה אתה לא מתכנת סטייג' בכלל? זה נחמד.
השאלה היא למה כשאני הולך לסטייג' 1 לדוגמה ממשיכים לבוא אנשים וזה ואני עולה רמות אבל לא עולים שלבים.

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,867

כינוי קודם: L@lliPop
קלאנים: צוות האתר




מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 06/07/2015 ב- 15:07:49 תגובה עם ציטוט  דווח

limi כתב:

למה אתה לא מתכנת סטייג' בכלל? זה נחמד.
השאלה היא למה כשאני הולך לסטייג' 1 לדוגמה ממשיכים לבוא אנשים וזה ואני עולה רמות אבל לא עולים שלבים.

כי זה רק לצורך הדגמה. אני לא מכין את הסטייג'. אין לי זמן להכין עבודות רציניות, אחרת הייתי מכין עכשיו ליטל פייטר RPG...

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
sunJer
לוחם ארד
לוחם ארד



משתמש מספר: 24,568
הודעות: 427
מיקום: מיאמי ישראל







הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 09/07/2015 ב- 08:48:20 תגובה עם ציטוט  דווח

חחחחח נדיר ח"ח XD
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,867

כינוי קודם: L@lliPop
קלאנים: צוות האתר




מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 10/07/2015 ב- 16:39:55 תגובה עם ציטוט  דווח

עודכנה ההורדה.
כמה באגים נפתרו (הקראשים כשהורגים בנדיט עדיין קיימים, אבל הרבה יותר נדירים, צריך לברר עדיין מה הסיפור).
נוספו הקניית חיילים והמתקפות משתחררות.
תהנו אני מניח. אני מקווה שמתישהו יבוא לי להמשך לעבוד על ההסברים, כרגע אין לי כח.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
הצג הודעות קודמות:      
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה


 עבור:   




צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם

Based on phpBB forums system