אינדקס הפורומים  •   חיפוש  •   רשימת משתמשים  •   קלאנים  •   מדליות   •   הרשמה  •   לוח בקרה אישי  •   התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים  •   התחבר
 מה קורה כשדמות מתה?
 איך עושים דברים מגניבים אחרי שמתה הדמות?
צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה
מחבר הודעה
Netantul
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11

כינוי קודם: netantul






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 16:21:12 תגובה עם ציטוט  דווח

יש פריימים שבהם הדמות מתה? ואם לא, איך אפשר לעשות אפקטים כשהיא מתה? הא?

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Yuvalis
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109

כינוי קודם: hidan242





מדליות: 2 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 16:54:10 תגובה עם ציטוט  דווח

תחפש בדמות קיימת פריימים שנקראים lying
אלה הפריימים שבהם הדמות שוכבת על הרצפה
כשאתה חי הדמות מבצעת אותם כרגיל, ואחרי שהיא מסיימת אותם היא קמה מהרצפה
כשאתה מת הפריים הזה יהיה בלופים של wait: 1 (כלומר 1/30 משנייה), ככה שאתה תהיה תקוע בפריים של השכיבה על הרצפה לא משנה מה.
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם הפריים הזה, אבל הוא מתנהג די מוזר ברגע שאתה מת.

_________________
Image
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Netantul
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11

כינוי קודם: netantul






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 17:02:06 תגובה עם ציטוט  דווח

Yuvalis כתב:
תחפש בדמות קיימת פריימים שנקראים lying
אלה הפריימים שבהם הדמות שוכבת על הרצפה
כשאתה חי הדמות מבצעת אותם כרגיל, ואחרי שהיא מסיימת אותם היא קמה מהרצפה
כשאתה מת הפריים הזה יהיה בלופים של wait: 1 (כלומר 1/30 משנייה), ככה שאתה תהיה תקוע בפריים של השכיבה על הרצפה לא משנה מה.
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם הפריים הזה, אבל הוא מתנהג די מוזר ברגע שאתה מת.


ואם אני רוצה לעשות אפקט שיפעל רק כשהדמות מתה, מה אני עושה?

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Yuvalis
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109

כינוי קודם: hidan242





מדליות: 2 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 17:05:12 תגובה עם ציטוט  דווח

Netantul כתב:


ואם אני רוצה לעשות אפקט שיפעל רק כשהדמות מתה, מה אני עושה?

הבעיה היא שהאפקט יחזור על עצמו כל 1/30 שניות
אני בטוח שיש דרך למנוע את הבעיה הזו ואני פשוט לא יודע עליה מוזר
זה גם תלוי איזה אפקט אתה רוצה, יש אפקטים מסוימים שיפעלו רק פעם אחת ולכן אין איתם צורך להתמודד עם הבעיה שציינתי למעלה

_________________
Image
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Netantul
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11

כינוי קודם: netantul






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 17:25:41 תגובה עם ציטוט  דווח

Yuvalis כתב:

הבעיה היא שהאפקט יחזור על עצמו כל 1/30 שניות
אני בטוח שיש דרך למנוע את הבעיה הזו ואני פשוט לא יודע עליה מוזר
זה גם תלוי איזה אפקט אתה רוצה, יש אפקטים מסוימים שיפעלו רק פעם אחת ולכן אין איתם צורך להתמודד עם הבעיה שציינתי למעלה


אבל הבעיה היא שגם אם הדמות סתם פצועה ושוכבת על הקרקע הפריים יפעל, לא?

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Yuvalis
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109

כינוי קודם: hidan242





מדליות: 2 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 17:37:30 תגובה עם ציטוט  דווח

Netantul כתב:


אבל הבעיה היא שגם אם הדמות סתם פצועה ושוכבת על הקרקע הפריים יפעל, לא?

כן, אבל אם מה שאתה רוצה לעשות זה שכשתמות ייווצר אובייקט (בעזרת opoint) אז זה יעבוד אחרת:
opoint לא עובד אף פעם בפריים הראשון של פעולה, רק בפריימים הבאים של הפעולה.
במצב שבו אתה חי הפריים של השכיבה יבוצע רק פעם אחת ואז היא תקום. בגלל שהוא הפריים היחיד של פעולת השכיבה, opoint לא יפעל בו כשאתה חי.
אבל אם אתה מת, הפריים הזה ימשיך לחזור על עצמו, ככה שהוא יהיה הפריים הראשון של הפעולה, אבל גם הפריים השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה.
בגלל שהוא יכול לשמש פריים לא ראשון של הפעולה רק כשאתה מת, opoint יפעל רק כשתמות. הבעיה היא שהוא יופעל כל פעם מחדש כל 1/30 שנייה.

הרגע חשבתי על דרך לעשות שהפעולה שאתה רוצה תפעל רק פעם אחת, אבל זה חייב להיות בעזרת opoint, וזה מסובך, וזה לא יעבוד תמיד (וגם לא ניסיתי את זה אף פעם)... תודיע לי אם אתה מעוניין

_________________
Image
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Netantul
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11

כינוי קודם: netantul






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 17:47:13 תגובה עם ציטוט  דווח

Yuvalis כתב:

כן, אבל אם מה שאתה רוצה לעשות זה שכשתמות ייווצר אובייקט (בעזרת opoint) אז זה יעבוד אחרת:
opoint לא עובד אף פעם בפריים הראשון של פעולה, רק בפריימים הבאים של הפעולה.
במצב שבו אתה חי הפריים של השכיבה יבוצע רק פעם אחת ואז היא תקום. בגלל שהוא הפריים היחיד של פעולת השכיבה, opoint לא יפעל בו כשאתה חי.
אבל אם אתה מת, הפריים הזה ימשיך לחזור על עצמו, ככה שהוא יהיה הפריים הראשון של הפעולה, אבל גם הפריים השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה.
בגלל שהוא יכול לשמש פריים לא ראשון של הפעולה רק כשאתה מת, opoint יפעל רק כשתמות. הבעיה היא שהוא יופעל כל פעם מחדש כל 1/30 שנייה.

הרגע חשבתי על דרך לעשות שהפעולה שאתה רוצה תפעל רק פעם אחת, אבל זה חייב להיות בעזרת opoint, וזה מסובך, וזה לא יעבוד תמיד (וגם לא ניסיתי את זה אף פעם)... תודיע לי אם אתה מעוניין

\
מעוניין

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Yuvalis
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109

כינוי קודם: hidan242





מדליות: 2 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 19:10:10 תגובה עם ציטוט  דווח

Netantul כתב:

\
מעוניין


אוקיי, אני לא בטוח שזה עובד אבל נקווה שכן

1) תמצא את הפריים האחרון של פעולת הנפילה. תצטרך לנחש את זה לפי כותרת הפריים והתמונה שבה הוא משתמש. יש שתי פעולות נפילה, נפילה קדימה ונפילה אחורה. הפעולות באות אחת אחרי השנייה בקובץ הדאטא אז בגלל זה תצטרך לנחש איפה כל אחת מהן מסתיימת. לכל אחת מהן גם יש פעולת שכיבה מתאימה (שכיבה על הגב ושכיבה על הבטן). אם אתה רוצה שזה יעבוד טוב תצטרך לבצע את כל הפעולות שאני הולך לתאר כאן גם בשביל הנפילה והשכיבה קדימה וגם בשביל הנפילה והשכיבה אחורה.
2) בפריים האחרון של פעולת הנפילה תכניס opoint שייצור אובייקט איפהשהו על הדמות
3) תיצור לאובייקט הזה פריים חדש. האובייקט צריך להיות בו למשך בערך חצי שנייה, כי יותר עלול לגרום לבעיות. כלומר צריך להיות לו wait: 15. תוודא שהאובייקט ייווצר בפריים הזה
4) בפריים הזה באובייקט צריך להיות itr עם kind: 3 שיהיה לו ערך y ייחודי (אז תן לו ערך קיצוני כמו 4000), ערך ה-x צריך להיות מספר שלילי מטורף, וב-zwidth שים איזה ערך חיובי מטורף שיותר גדול מערכו המוחלט של המספר ששמת ב-x, כנ"ל ב-w. בערך של h שים משהו נורמלי כמו 200.
5) תוסיף לitr הזה catchingact: וגם caughtact:. בשלבים הבאים נחזור אליהם ונמלא בהם ערכים מתאימים.
6) תוסיף לאובייקט עוד פריים/פריימים שבו הוא מבצע את הפעולה שאתה רוצה, כמו לדוגמה ליצור את הפיצוץ של פיירן. בשלב הזה אני לא ממש יכול לעזור לך. אחרי זה תחזור לפריים מהשלב הקודם ותכניס את מספר הפריים שבו מתחילה הפעולה שאתה רוצה בערך של catchingact:
7) כדאי למחוק את האובייקט הזה ברגע שהוא מסיים לבצע את הפעולה שרצית. כדי לעשות את זה תכניס בפריים האחרון שלו ערך של 1000 ב-next:
8) בדמות שאותה שינית, תמצא את הפריים של lying (תזכור שיש לך שני סוגי שכיבה).
9) תיתן לדמות opoint בפריים הזה, שבו היא תיצור את עצמה בפריים חדש (שנדבר עליו בשלב הבא), כשנקודת היצירה תהיה על הדמות.
10) תיצור לדמות הזו פריים חדש שבו הספרייט של הדמות יהיה בלתי נראה (מטעמי נוחות והקלה בתכנות). אם תשתמש במספר ספרייט שלא קיים הדמות תהיה בלתי נראית. תכניס לערכי ה-dvx, dvy, ו-dvz את הערך 550. תכניס ב-wait ערך של 10.
11) תיתן לדמות bdy בפריים הזה, כשהערכים של x, y, h, w, ו-zwidth זהים לאלה שהכנסת ב-itr של האובייקט משלב 3.
12) תחזור לאובייקט משלב 3 ותכניס בערך של caughtact שבפריים משלב 4 את הערך של פריים חדש שאנחנו נדבר עליו בשלב הבא.
13) תיצור בדמות שאותה שינית פריים חדש ובלתי נראה (כמו מקודם). תכניס ב-dvy, dvx ו-dvz ערך של 550. תכניס ב-wait ערך של 1. תכניס ב-next ערך של 1000.
14) תחזור לפריים משלב 10 ותכניס ב-next שלו את מספר הפריים משלב 13.

זה אמור לעבוד רוב הזמן, לפחות בתיאוריה. מה שיקרה בפועל זה:
כשהדמות תיפול, היא תיצור את האובייקט הראשון, שינסה "לתפוס" דמויות בגובה ייחודי. אם הוא לא ייתפוס דמות בזמן הוא יימחק. כשהדמות תפגע ברצפה היא תעבור לפריים השכיבה, ואז היא תיצור את האובייקט השני (במקרה הזה הדמות עצמה) רק אם היא מתה.
כשהדמות תיצור את האובייקט השני, הוא ייתפס על ידי האובייקט הראשון. ברגע שהוא ייתפס, האובייקט הראשון יבצע את הפעולה שאתה רוצה ובסופה יימחק, והאובייקט השני גם יימחק.
בגלל שהאובייקט הראשון נוצר רק פעם אחת, האובייקט השני יהיה חסר משמעות אחרי הפעם הראשונה שהוא ייווצר במצב של מוות (ככה שהפעולה לא תחזור על עצמה כל 1/30 שניות!).
בגלל שהאובייקט הראשון תלוי ביצירת האובייקט השני, הפעולה לא תתרחש כשהדמות עדיין לא מתה.

בעיות שעלולות לקרות עם השיטה הזו:
- יש סיכוי שהיא לא תעבוד בכלל
- יכול להיות שכשהדמות תיפול היא תיצור את האובייקט הראשון יותר מפעם אחת, מה שעלול לגרום לפעולה להתרחש יותר מפעם אחת אם הדמות מתה.
- הדמות עלולה להיתקע באוויר כשהיא נשרפת. נראה שזה קורה בגלל שהפריים של השכיבה עבר שינוי, אבל אני לא בטוח למה
- נראה שכשהדמות קופאת היא מבצעת את פריים השכיבה במקביל לפריים הקיפאון. זה עלול לגרום לאובייקט השני להיווצר המון פעמים, מה שלא אמור להוות בעיה, אבל לך תדע
- יכול להיות שכשהדמות תועף לגובה רב (כמו לדוגמה מהפיצוץ של ג'וליאן), האובייקט הראשון ייווצר בגובה הלא נכון ויפספס את האובייקט השני

כמו שאמרתי, זה ארוך ומסובך ויש סיכוי טוב שזה לא יעבוד, אבל אתה מוזמן לנסות מחייך

_________________
Image
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
ספיידרמן וודי
כרחט
לוחם מקוסקס



משתמש מספר: 22,555
הודעות: 21,692
מיקום: הקרחת הרותחת
כינוי קודם: אמן התחפושות





מדליות: 27 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (7) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 19:28:38 תגובה עם ציטוט  דווח

לשאלתך
Image

_________________
.
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
nav566
אמור זה שם של חתול
מנהל



משתמש מספר: 25,471
הודעות: 12,281

מיקום: עוקב אחרי... רגע איזה יום היום?






מדליות: 51 (ראה עוד)
כרטיס דאטא (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 19:44:03 תגובה עם ציטוט  דווח

הדורבן שקיבל באן כתב:
לשאלתך
תמונה: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/070/976/PEOPLE_DIE_IF_THEY_ARE_KILLED.jpg


הדבר הכי מדהים שקיים.

_________________
Image
http://lf2.co.il/forum/viewtopic.php?t=115632

יצא פרק41! מהרו וצפו!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Arden
I am strong and I am Though
מנהל



משתמש מספר: 28,972
הודעות: 9,651

כינוי קודם: Hector

Top10: מקום 7



מדליות: 45 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 2)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 19:47:49 תגובה עם ציטוט  דווח

הדורבן שקיבל באן כתב:
לשאלתך
תמונה: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/070/976/PEOPLE_DIE_IF_THEY_ARE_KILLED.jpg





Image


Someone had to do it.

_________________

Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
ספיידרמן וודי
כרחט
לוחם מקוסקס



משתמש מספר: 22,555
הודעות: 21,692
מיקום: הקרחת הרותחת
כינוי קודם: אמן התחפושות





מדליות: 27 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (7) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 20:27:44 תגובה עם ציטוט  דווח

Hector כתב:





תמונה: http://up416.siz.co.il/up1/jmjmjnfmn0dh.png


Someone had to do it.

האמת שאת המשפט הזה אפשר להבין דווקא
אם אתה אומר משהו שנשמע רציונלי והגיוני זה לאו דווקא אומר שזה צודק בסיטואציה מסוימת.
מניח שלזה הוא התכוון

_________________
.
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Arden
I am strong and I am Though
מנהל



משתמש מספר: 28,972
הודעות: 9,651

כינוי קודם: Hector

Top10: מקום 7



מדליות: 45 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 2)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/07/2017 ב- 21:30:33 תגובה עם ציטוט  דווח

הדורבן שקיבל באן כתב:

האמת שאת המשפט הזה אפשר להבין דווקא
אם אתה אומר משהו שנשמע רציונלי והגיוני זה לאו דווקא אומר שזה צודק בסיטואציה מסוימת.
מניח שלזה הוא התכוון


ואפשר לפרש את המשפט של שירו בכך שלא אכפת לו מהבולשיט הפילוסופי על כך "שאדם מת באמת כשככה וככה או ככה וככה". ופשוט לוקח את הסיבה הכי נכונה והכי פחות פלספנית שיש, כי הוא איש פשוט שלא מתעסק במונחים פילוסופיים.

_________________

Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Netantul
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11

כינוי קודם: netantul






הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 17/07/2017 ב- 12:42:25 תגובה עם ציטוט  דווח

Yuvalis כתב:
לא נבחר תוכן לציטוט.


איך הדמות תיתפס? הרי לא ניתן לתפוס דמות מהקבוצה שלך!

_________________
Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Yuvalis
לוחם
לוחם



משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109

כינוי קודם: hidan242





מדליות: 2 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (9) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 17/07/2017 ב- 12:45:32 תגובה עם ציטוט  דווח

Netantul כתב:


איך הדמות תיתפס? הרי לא ניתן לתפוס דמות מהקבוצה שלך!

מניסיון זה עובד
זה בגלל שהאובייקט הוא זה שתופס, ולא הדמות

_________________
Image
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
הצג הודעות קודמות:      
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה


 עבור:   




צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם

Based on phpBB forums system