מחבר |
הודעה |
Netantul
לוחם


משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11
כינוי קודם: netantul

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 17:21:12 |
|
 |
יש פריימים שבהם הדמות מתה? ואם לא, איך אפשר לעשות אפקטים כשהיא מתה?  |
_________________
 |
|
|
 |
Yuvalis
לוחם


משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109
כינוי קודם: hidan242
מדליות: 2 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 17:54:10 |
|
 |
תחפש בדמות קיימת פריימים שנקראים lying
אלה הפריימים שבהם הדמות שוכבת על הרצפה
כשאתה חי הדמות מבצעת אותם כרגיל, ואחרי שהיא מסיימת אותם היא קמה מהרצפה
כשאתה מת הפריים הזה יהיה בלופים של wait: 1 (כלומר 1/30 משנייה), ככה שאתה תהיה תקוע בפריים של השכיבה על הרצפה לא משנה מה.
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם הפריים הזה, אבל הוא מתנהג די מוזר ברגע שאתה מת. |
_________________
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX |
|
|
 |
Netantul
לוחם


משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11
כינוי קודם: netantul

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 18:02:06 |
|
 |
Yuvalis כתב: |
תחפש בדמות קיימת פריימים שנקראים lying
אלה הפריימים שבהם הדמות שוכבת על הרצפה
כשאתה חי הדמות מבצעת אותם כרגיל, ואחרי שהיא מסיימת אותם היא קמה מהרצפה
כשאתה מת הפריים הזה יהיה בלופים של wait: 1 (כלומר 1/30 משנייה), ככה שאתה תהיה תקוע בפריים של השכיבה על הרצפה לא משנה מה.
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם הפריים הזה, אבל הוא מתנהג די מוזר ברגע שאתה מת. |
ואם אני רוצה לעשות אפקט שיפעל רק כשהדמות מתה, מה אני עושה? |
_________________
 |
|
|
 |
Yuvalis
לוחם


משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109
כינוי קודם: hidan242
מדליות: 2 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 18:05:12 |
|
 |
Netantul כתב: |
ואם אני רוצה לעשות אפקט שיפעל רק כשהדמות מתה, מה אני עושה? |
הבעיה היא שהאפקט יחזור על עצמו כל 1/30 שניות
אני בטוח שיש דרך למנוע את הבעיה הזו ואני פשוט לא יודע עליה
זה גם תלוי איזה אפקט אתה רוצה, יש אפקטים מסוימים שיפעלו רק פעם אחת ולכן אין איתם צורך להתמודד עם הבעיה שציינתי למעלה |
_________________
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX |
|
|
 |
Netantul
לוחם


משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11
כינוי קודם: netantul

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 18:25:41 |
|
 |
Yuvalis כתב: |
הבעיה היא שהאפקט יחזור על עצמו כל 1/30 שניות
אני בטוח שיש דרך למנוע את הבעיה הזו ואני פשוט לא יודע עליה
זה גם תלוי איזה אפקט אתה רוצה, יש אפקטים מסוימים שיפעלו רק פעם אחת ולכן אין איתם צורך להתמודד עם הבעיה שציינתי למעלה |
אבל הבעיה היא שגם אם הדמות סתם פצועה ושוכבת על הקרקע הפריים יפעל, לא? |
_________________
 |
|
|
 |
Yuvalis
לוחם


משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109
כינוי קודם: hidan242
מדליות: 2 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 18:37:30 |
|
 |
Netantul כתב: |
אבל הבעיה היא שגם אם הדמות סתם פצועה ושוכבת על הקרקע הפריים יפעל, לא? |
כן, אבל אם מה שאתה רוצה לעשות זה שכשתמות ייווצר אובייקט (בעזרת opoint) אז זה יעבוד אחרת:
opoint לא עובד אף פעם בפריים הראשון של פעולה, רק בפריימים הבאים של הפעולה.
במצב שבו אתה חי הפריים של השכיבה יבוצע רק פעם אחת ואז היא תקום. בגלל שהוא הפריים היחיד של פעולת השכיבה, opoint לא יפעל בו כשאתה חי.
אבל אם אתה מת, הפריים הזה ימשיך לחזור על עצמו, ככה שהוא יהיה הפריים הראשון של הפעולה, אבל גם הפריים השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה.
בגלל שהוא יכול לשמש פריים לא ראשון של הפעולה רק כשאתה מת, opoint יפעל רק כשתמות. הבעיה היא שהוא יופעל כל פעם מחדש כל 1/30 שנייה.
הרגע חשבתי על דרך לעשות שהפעולה שאתה רוצה תפעל רק פעם אחת, אבל זה חייב להיות בעזרת opoint, וזה מסובך, וזה לא יעבוד תמיד (וגם לא ניסיתי את זה אף פעם)... תודיע לי אם אתה מעוניין |
_________________
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX |
|
|
 |
Netantul
לוחם


משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11
כינוי קודם: netantul

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 18:47:13 |
|
 |
Yuvalis כתב: |
כן, אבל אם מה שאתה רוצה לעשות זה שכשתמות ייווצר אובייקט (בעזרת opoint) אז זה יעבוד אחרת:
opoint לא עובד אף פעם בפריים הראשון של פעולה, רק בפריימים הבאים של הפעולה.
במצב שבו אתה חי הפריים של השכיבה יבוצע רק פעם אחת ואז היא תקום. בגלל שהוא הפריים היחיד של פעולת השכיבה, opoint לא יפעל בו כשאתה חי.
אבל אם אתה מת, הפריים הזה ימשיך לחזור על עצמו, ככה שהוא יהיה הפריים הראשון של הפעולה, אבל גם הפריים השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה.
בגלל שהוא יכול לשמש פריים לא ראשון של הפעולה רק כשאתה מת, opoint יפעל רק כשתמות. הבעיה היא שהוא יופעל כל פעם מחדש כל 1/30 שנייה.
הרגע חשבתי על דרך לעשות שהפעולה שאתה רוצה תפעל רק פעם אחת, אבל זה חייב להיות בעזרת opoint, וזה מסובך, וזה לא יעבוד תמיד (וגם לא ניסיתי את זה אף פעם)... תודיע לי אם אתה מעוניין |
\
מעוניין |
_________________
 |
|
|
 |
Yuvalis
לוחם


משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109
כינוי קודם: hidan242
מדליות: 2 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 20:10:10 |
|
 |
אוקיי, אני לא בטוח שזה עובד אבל נקווה שכן
1) תמצא את הפריים האחרון של פעולת הנפילה. תצטרך לנחש את זה לפי כותרת הפריים והתמונה שבה הוא משתמש. יש שתי פעולות נפילה, נפילה קדימה ונפילה אחורה. הפעולות באות אחת אחרי השנייה בקובץ הדאטא אז בגלל זה תצטרך לנחש איפה כל אחת מהן מסתיימת. לכל אחת מהן גם יש פעולת שכיבה מתאימה (שכיבה על הגב ושכיבה על הבטן). אם אתה רוצה שזה יעבוד טוב תצטרך לבצע את כל הפעולות שאני הולך לתאר כאן גם בשביל הנפילה והשכיבה קדימה וגם בשביל הנפילה והשכיבה אחורה.
2) בפריים האחרון של פעולת הנפילה תכניס opoint שייצור אובייקט איפהשהו על הדמות
3) תיצור לאובייקט הזה פריים חדש. האובייקט צריך להיות בו למשך בערך חצי שנייה, כי יותר עלול לגרום לבעיות. כלומר צריך להיות לו wait: 15. תוודא שהאובייקט ייווצר בפריים הזה
4) בפריים הזה באובייקט צריך להיות itr עם kind: 3 שיהיה לו ערך y ייחודי (אז תן לו ערך קיצוני כמו 4000), ערך ה-x צריך להיות מספר שלילי מטורף, וב-zwidth שים איזה ערך חיובי מטורף שיותר גדול מערכו המוחלט של המספר ששמת ב-x, כנ"ל ב-w. בערך של h שים משהו נורמלי כמו 200.
5) תוסיף לitr הזה catchingact: וגם caughtact:. בשלבים הבאים נחזור אליהם ונמלא בהם ערכים מתאימים.
6) תוסיף לאובייקט עוד פריים/פריימים שבו הוא מבצע את הפעולה שאתה רוצה, כמו לדוגמה ליצור את הפיצוץ של פיירן. בשלב הזה אני לא ממש יכול לעזור לך. אחרי זה תחזור לפריים מהשלב הקודם ותכניס את מספר הפריים שבו מתחילה הפעולה שאתה רוצה בערך של catchingact:
7) כדאי למחוק את האובייקט הזה ברגע שהוא מסיים לבצע את הפעולה שרצית. כדי לעשות את זה תכניס בפריים האחרון שלו ערך של 1000 ב-next:
8) בדמות שאותה שינית, תמצא את הפריים של lying (תזכור שיש לך שני סוגי שכיבה).
9) תיתן לדמות opoint בפריים הזה, שבו היא תיצור את עצמה בפריים חדש (שנדבר עליו בשלב הבא), כשנקודת היצירה תהיה על הדמות.
10) תיצור לדמות הזו פריים חדש שבו הספרייט של הדמות יהיה בלתי נראה (מטעמי נוחות והקלה בתכנות). אם תשתמש במספר ספרייט שלא קיים הדמות תהיה בלתי נראית. תכניס לערכי ה-dvx, dvy, ו-dvz את הערך 550. תכניס ב-wait ערך של 10.
11) תיתן לדמות bdy בפריים הזה, כשהערכים של x, y, h, w, ו-zwidth זהים לאלה שהכנסת ב-itr של האובייקט משלב 3.
12) תחזור לאובייקט משלב 3 ותכניס בערך של caughtact שבפריים משלב 4 את הערך של פריים חדש שאנחנו נדבר עליו בשלב הבא.
13) תיצור בדמות שאותה שינית פריים חדש ובלתי נראה (כמו מקודם). תכניס ב-dvy, dvx ו-dvz ערך של 550. תכניס ב-wait ערך של 1. תכניס ב-next ערך של 1000.
14) תחזור לפריים משלב 10 ותכניס ב-next שלו את מספר הפריים משלב 13.
זה אמור לעבוד רוב הזמן, לפחות בתיאוריה. מה שיקרה בפועל זה:
כשהדמות תיפול, היא תיצור את האובייקט הראשון, שינסה "לתפוס" דמויות בגובה ייחודי. אם הוא לא ייתפוס דמות בזמן הוא יימחק. כשהדמות תפגע ברצפה היא תעבור לפריים השכיבה, ואז היא תיצור את האובייקט השני (במקרה הזה הדמות עצמה) רק אם היא מתה.
כשהדמות תיצור את האובייקט השני, הוא ייתפס על ידי האובייקט הראשון. ברגע שהוא ייתפס, האובייקט הראשון יבצע את הפעולה שאתה רוצה ובסופה יימחק, והאובייקט השני גם יימחק.
בגלל שהאובייקט הראשון נוצר רק פעם אחת, האובייקט השני יהיה חסר משמעות אחרי הפעם הראשונה שהוא ייווצר במצב של מוות (ככה שהפעולה לא תחזור על עצמה כל 1/30 שניות!).
בגלל שהאובייקט הראשון תלוי ביצירת האובייקט השני, הפעולה לא תתרחש כשהדמות עדיין לא מתה.
בעיות שעלולות לקרות עם השיטה הזו:
- יש סיכוי שהיא לא תעבוד בכלל
- יכול להיות שכשהדמות תיפול היא תיצור את האובייקט הראשון יותר מפעם אחת, מה שעלול לגרום לפעולה להתרחש יותר מפעם אחת אם הדמות מתה.
- הדמות עלולה להיתקע באוויר כשהיא נשרפת. נראה שזה קורה בגלל שהפריים של השכיבה עבר שינוי, אבל אני לא בטוח למה
- נראה שכשהדמות קופאת היא מבצעת את פריים השכיבה במקביל לפריים הקיפאון. זה עלול לגרום לאובייקט השני להיווצר המון פעמים, מה שלא אמור להוות בעיה, אבל לך תדע
- יכול להיות שכשהדמות תועף לגובה רב (כמו לדוגמה מהפיצוץ של ג'וליאן), האובייקט הראשון ייווצר בגובה הלא נכון ויפספס את האובייקט השני
כמו שאמרתי, זה ארוך ומסובך ויש סיכוי טוב שזה לא יעבוד, אבל אתה מוזמן לנסות  |
_________________
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX |
|
|
 |
Clockwork
לוחם מקוסקס


משתמש מספר: 22,555
הודעות: 21,858
כינוי קודם: גק המטרש
מדליות: 27 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 20:28:38 |
|
 |
לשאלתך
 |
|
|
|
 |
nav566
אמור זה שם של חתול
.gif)

משתמש מספר: 25,471
הודעות: 12,304

מיקום: עוקב אחרי... רגע איזה יום היום?
מדליות: 51 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 20:44:03 |
|
 |
|
|
 |
Geralt of Rivia
Damn your'e ugly
.gif)

משתמש מספר: 28,972
הודעות: 9,993
כינוי קודם: Arden
Top10: מקום 6
מדליות: 46 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 20:47:49 |
|
 |
|
|
 |
Clockwork
לוחם מקוסקס


משתמש מספר: 22,555
הודעות: 21,858
כינוי קודם: גק המטרש
מדליות: 27 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 21:27:44 |
|
 |
האמת שאת המשפט הזה אפשר להבין דווקא
אם אתה אומר משהו שנשמע רציונלי והגיוני זה לאו דווקא אומר שזה צודק בסיטואציה מסוימת.
מניח שלזה הוא התכוון |
|
|
|
 |
Geralt of Rivia
Damn your'e ugly
.gif)

משתמש מספר: 28,972
הודעות: 9,993
כינוי קודם: Arden
Top10: מקום 6
מדליות: 46 (ראה עוד)

|
נשלח:
16/07/2017 ב- 22:30:33 |
|
 |
הדורבן שקיבל באן כתב: |
האמת שאת המשפט הזה אפשר להבין דווקא
אם אתה אומר משהו שנשמע רציונלי והגיוני זה לאו דווקא אומר שזה צודק בסיטואציה מסוימת.
מניח שלזה הוא התכוון |
ואפשר לפרש את המשפט של שירו בכך שלא אכפת לו מהבולשיט הפילוסופי על כך "שאדם מת באמת כשככה וככה או ככה וככה". ופשוט לוקח את הסיבה הכי נכונה והכי פחות פלספנית שיש, כי הוא איש פשוט שלא מתעסק במונחים פילוסופיים. |
_________________
MyAnimeList |
|
|
 |
Netantul
לוחם


משתמש מספר: 29,593
הודעות: 11
כינוי קודם: netantul

|
נשלח:
17/07/2017 ב- 13:42:25 |
|
 |
Yuvalis כתב: |
לא נבחר תוכן לציטוט. |
איך הדמות תיתפס? הרי לא ניתן לתפוס דמות מהקבוצה שלך! |
_________________
 |
|
|
 |
Yuvalis
לוחם


משתמש מספר: 24,426
הודעות: 109
כינוי קודם: hidan242
מדליות: 2 (ראה עוד)

|
נשלח:
17/07/2017 ב- 13:45:32 |
|
 |
Netantul כתב: |
איך הדמות תיתפס? הרי לא ניתן לתפוס דמות מהקבוצה שלך! |
מניסיון זה עובד
זה בגלל שהאובייקט הוא זה שתופס, ולא הדמות |
_________________
".I'd never forget a face, but for you, I'll make an exception"-
Peacock from Skullgirls, 20XX |
|
|
 |
|
Based on phpBB forums system
|