אינדקס הפורומים  •   חיפוש  •   רשימת משתמשים  •   קלאנים  •   מדליות   •   הרשמה  •   לוח בקרה אישי  •   התחבר כדי לבדוק מסרים אישיים  •   התחבר
 המדריך המלא לאינטיליגנציה מלאכותית.
 Artificial Intelligence - נראה אותכם רק כותבים את זה.
צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה
מחבר הודעה
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/09/2013 ב- 11:38:58 תגובה עם ציטוט  דווח


AI - אינטיליגנציה מלאכותית
A year spent in artificial intelligence is enough to make one believe in God.
Alan Perlis

תוכן העניינים

  • מה זה AI - הסבר קצר על המושג.
  • למה זה משמש? - ההקשר שלו בתחום הליטל פייטר.
  • ריגשתם אותי, איך מתחילים? - התוכנה שעורכת, איך לטעון AI לתוך המשחק, ויצירת קובץ AI חדש.
  • איך מתכנתים את זה? - הקדמה לתכנות עצמו, וכן תוכנה יעילה בשביל העבודה.
  • תנאים - הסבר קצר על תנאים, ותצוגה של כל האפשרויות לשימוש בהם.
  • משתנים - הסבר קצר על משתנים, ותצוגה של כל המשתנים הקיימים (בתוך המשחק).
  • פקודות - הסבר קצרצר על פקודות, ותצוגה של כל הפקודות המובנות במשחק.
  • פונקציות - הסבר קצרצר על פונקציות, כמה פונקציות שקיימות כבר בתוך הAI, וכן יצירת פונקציות עבודת יד.
  • DEBUG - פקודות של DEBUG, והערה קצרה על בעיות.

מה זה AI?
AI, או במלאו - Artificial Intelligence, הוא מושג שפירושו "אינטליגנציה מלאכותית".
משתמשים באינטלגנציה המלאכותית כדי לגרום לדמויות ללא שחקן (NPC), לתפקד. זה יכול להיות זומבים, שצריך לגרום להם לרדוף אחרי השחקן, זה יכול להיות אנשים ברחוב, שצריך לגרום להם ללכת בלי להתקע בקירות, או פשוט לעסוק בעיסוקים, וזה יכול להיות גם לגרום לדיוויס בליטל פייטר לקרוע לשחקן השני את הצורה.

למה זה משמש?
התוכנה של הAI, שיוצרה על ידי Lord Silva האגדי* , יועדה במקור כדי לגרום למחשב להשתמש במתקפות של דמות חדשה או ערוכה, דבר שהוא מצליח להכשל בו פעם אחר פעם, גם כשזה ממש דבילי.
האמת, שאפשר להשתמש בAI גם כדי לגרום לדמויות קיימות לשחק יותר טוב**, אולי סתם להכניס לדמות איזה קומבו הורג למאגר הקומבואים הזמינים בשבילה.

*כן, אותו הבחור מהפרק הקודם, שיצר את הגרסא הערוכה והנחמדה של הליטל פייטר.
** ממליץ בחום על Challenger של YinYin , שהוא AI מאוד מרשים של דיוויס, שגם שחקן מנוסה יתקשה לנצח.

גרסת ליטל פייטר עם AI לדוגמא
מוזמנים לנסות גרסא שכבר מותקן בה הAI יחד עם כמה איטלגנציות לדמויות:
http://s3.amazonaws.com/lf2downloads/RecommendedVersions/LF2_v2.0a_AI.7z

בגרסא הזו יש:
חץ הדיוויס של YinYin, זה הAI הכי מושקע שראיתי. נתתי לחסה לשחק מולו בזמנו והוא אמר שהוא דיי מעניין. תנסו.
חץ הנרי ליימר
חץ דיפ מרטש
חץ פריז (יש לו קצת באגים אבל חביב)
חץ ג'וליאן (עד כמה שראיתי סתם גורם לו לירות עליך כל הזמן)

(היפי)

ריגשתם אותי, איך מתחילים?
חשבתי שלעולם לא תשאל.
אז ככה, דבר ראשון, לפני הכל צריך להוריד את התוכנה הבאה:
http://www.mediafire.com/?pxd026nqoqgw0
יש כאן שלושה אפשרויות, הראשון כאן, ששמו הוא DDrawDebug - הוא האחד שנועד לעורכי AI, הוא מציג גם חלון שבו יודפס מה שתרצו, וגם בו יופיע הבעיות הראשונות שיגיעו, זה מה שאתם צריכים.
השני זה האחד בשביל אנשים שבסך הכל רוצים לשחק עם AI חדש, ואין להם צורך בחלון מקפץ.
השלישי זה הקוד מקור, אלא אם כן אתם יודעים לתכנת, DONT TOUCH*.

אז אחרי שהורדתם את מה שהורדתם, תכניסו את זה לתיקייה של הליטל פייטר (את הקובץ שבתוך ה 7zip), ותיצרו תיקייה חדשה בשם AI, ואליה תכניסו את הקבצי AI שלכם.

עכשיו, במקרה ורציתם לתכנת AI, אתם צריכים ממש ליצור קובץ חדש, ששמו הוא הID של הדמות שאתם רוצים לערוך, והסיומת שלו זה AS.

*אל תיגעו.

איך מתכנתים את זה?
דבר ראשון, אני ממליץ בחום עז ועצום, על התוכנה הנהדרת NotePad++, שטובה לעריכת כל סוג של קוד, והיא חינמית לגמרי. (הורדה)
בשביל שהתוכנה תציג את הקוד נכון, אתם צריכים לעשות כמה דברים. אגב, אני מקווה שהתקנתם את התוכנה בעברית, כי ההסבר מותאם לתוכנה בעברית.
דבר ראשון, לכו למעלה ללשונית שפה, ותבחרו בה ב- C (בתוך C - שפת C).
אחרי זה תלחצו על Ctrl+Alt+L - שיישר לכם את הטקסט בצורה נורמלית.
תפתחו עם התוכנה את הקובץ שהכנתם (של ה id.as ), ואפשר להתחיל סוף סוף לעבוד.

אז ככה, בגלל שבAI, צריך בעיקר להפעיל את הראש, אני לא אלמד את זה כמו שמלמדים דאטא, כל מיני מושגים, אני פשוט אסביר את כל המשתנים והפונקציות.
אז הAI יהיה כתוב בצורת קוד של C, וכבר מההתחלה יש לכם בחירה קשה בשביל הדמות, האם לתכנת את כולה (משמע, מתי היא תגן, מתי תתקיף וכו'), או לתכנת רק מקרים מיוחדים.
תבחרו באפשרות השנייה.
במקרה ובחרתם בה (באפשרות השנייה), אתם צריכים לכתוב בתחילת הקוד את השיטה (נראה לי ככה קוראים לזה, לפחות ככה זה בJAVA).
קוד:
int ego(){

}

הקוד הזה בעצם אומר למשחק לקרוא את הקוד שלכם, לפני כל פעולה, את הקוד שלנו אנחנו נכתוב בעיקר בין הסוגריים*.
אגב, שימו לב, הקוד כתוב בסגנון שפת C, ככה שאם אתם יודעים, אתם יכולים לדלג על כל הקטעי קריאה מעכשיו פחות או יותר, ולעבור לקטעים בהם מצויינים כל הפקודות. (שימו לב לסיים כל שורת קוד (חוץ מ IF, ELSE, וקטעי סוגריים.) בסימן ';'.)

*יוסבר מה אפשר לכתוב מחוץ לסוגריים בהמשך.

תנאים
אז החלק הראשון שנסביר פה הוא תנאים, הוא אומר ככה:
אם X ככה, אז יקרה Y.
פשוט לא?
נניח, אם היריב קרוב ללודן, פחות ממאה וחמישים פיקסלים, לודן יעשה ההעפה.
אז איך כותבים את זה בקוד?
ככה:
קוד:
if (תנאי){
פקודה();
}

אפשר להשתמש גם במילה Else כדי לציין מה קורה אם if לא נכון.
קוד:
if(תנאי){
פקודה1();
}
else{
פקודה2();
}

ואפשר אפילו לפתח את זה עוד...
קוד:
if (תנאי1){
פקודה1();
} else
if (תנאי2){
פקודה 2;
} else if
...

מקווה שהיה ברור בינתיים מחייך
עכשיו צריך לראות איך אפשר לבדוק תנאים, הנה כל האפשרויות שאפשר להכניס בתוך הסוגריים של ה IF.
קוד:
משתנה == 1 // בודק האם משתנה מסויים שווה למשתנה שבצד השני, יש צורך בשני סימני שווה.
משתנה != 1 // בודק האם משתנה מסויים שונה ממשתנה שבצד השני.
משתנה => 1 // בודק האם משתנה שווה או גדול מהמשתנה שבצד השני.
משתנה =< 1 // בודק האם משתנה שווה או קטן מהמשתנה שבצד השני.
משתנה < 1 // בודק האם משתנה קטן ממשתנה שבצד השני.
משתנה > 1 // בודק האם משתנה גדול ממשתנה שבצד השני.

ובמקרה שצריך כמה משתנים, או כמה מקרים שבהם יקרה אותו דבר.
קוד:
תנאי1 && תנאי2 // בודק האם שני התנאים קיימים.
תנאי1 || תנאי2 // בודק האם אחד משני התנאים קיים.

ואפשר אפילו לסבך את זה עוד...
קוד:
תנאי1 && (תנאי2 || תנאי3) // בודק האם תנאי1 וחוץ ממנו, גם תנאי2 או שלוש נכונים.

עכשיו הבנו קצת איך אנחנו משווים בין דברים, אבל בשביל להשוות בין דברים, צריך דברים - שנקראים במקרה שלנו, משתנים.

משתנים
אפשר להתייחס למשתנים בתור המשתנים שלך (במקרה כזה, יש לכתוב לפני המשתנה self.משתנה - self-נקודה-שםהמשתנה). או בתור משתנים של המטרה (ואז צריך לכתוב target.משתנה).
ועכשיו, לרשימת המשתנים:
ציטוט:
id //יעיל כדי לגלות מי היריב (או האובייקט האחר) שהוא המטרה שלך.
num //מספר האובייקט, בין 0 ל 399, בין 0 ל 7 זה שחקן.
type // סוג האובייקט.
weapon_type// הסוג אובייקט של הנשק שמחזיק השחקן ביד, לכדור ובומרנג יש מספרים מיוחדים.
weapon_held//המספר אובייקט של הנשק המוחזק, שווה ל (-1) אם לא מוחזק כלום.
frame // מביא את הפריים הקיים, יעיל כדי לעשות קומבואים (נניח, כאשר frame שווה לפריים האחרון של הסלטה, לעשות טייגר דאש.)
state // יעיל בשביל לראות באיזה מצב היריב (מתקפה, נפילה, DoP וכו'.)
team // יעיל כדי לבצע פעולות קבוצתיות (להשתלב, לרפא, לעשות קומבואים משותפים...)
clone // שווה ל -1 בדמויות רגילות, ול 3 במקרה של שכפולים.
fall /בודק מה הFALL של הדמות. (במספר, תזכרו, מעל לשבעים הוא נופל, ואם הזמן זה יורד.)
bdefend // מחזיר את הערך של ה Broken Defend של השחקן (כמה הוא קרוב לשבירת הגנה/האם ההגנה שלו שבורה).
arest // הזמן שנותר עד שיהיה ניתן לפגוע שוב בפגיעה יחידאית.
vrest // הזמן שנותר עד שיהיה ניתן לפגוע שוב בפגיעה לא יחידאית.
blink //?
shake // מחזיר מספר שלילי עבור דמות מותקפת, וחיובי עבור תוקפת.
ctimer // הזמן שנשאר עד שהתפיסה תיגמר.
mp // כמות הMP.
hp //החיים.
dark_hp //המקסימום חיים אליהם ניתן להגיע עם התרפאות טבעית.
max_hp //החיים המקסימלים, שימו לב, לאוייבים בסטייג' מוד יכול להיות יותר מ500 חיים.
facing //מחזיר false במקרה שמסתכלים ימינה, ו true במקרים שמסתכלים שמאלה.
x_velocity //המהירות ברוחב.
y_velocity //בגובה.
z_velocity //ברוחב השני. (חח..)
x //ה X של המיקום ברקע.
z //ה Z
y //ה Y
D //שווה ל0, ובמקרה והלחצן (הגנה) לחוץ, שווה ל- 1.
J //קפיצה
A //התקפה
left //שמאלה
up //למעלה
right //ימינה
down //למטה
DlA // מחזיר אפס, ובמקרה וההגנה לחוצה, מחזיר אחד. (כל הבאים לעיל)
DuA // מחזיר 2 אם הלחצן השני הוא האחרון שנלחץ (כנ"ל)
DrA //מחזיר שלוש אם כל הצירוף נלחץ. (כנ"ל)
DdA // אבל מחזיר 0 כאשר המתקפה כבר החלה. (כנ"ל)
DlJ // או הופסקה על ידי לחצן אחר.
DuJ //הלחצנים l, u ,r ,d מתייחסים ל(משמאל לימין) שמאל, למעלה, ימינה, למטה.
DrJ // הלחצן D מתייחס להגנה, שימו לב שהוא גדול.
DdJ // הלחצן j מתייחס לקפיצה.
DJA // הלחצן A מתייחס להתקפה.


שימו לב, שלרוב המתקפות, מה שחושב לכם זה המרחק בין הדמויות.
ישנם גם כמה משתנים, שאינם קשורים לשחקן היריב או אליך, ופשוט יש לרשום אותם בשמם, בלי איזו הקדמה.
ציטוט:
stage_bound // רוחב החלק הנוכחי בסטייג' מוד (עד איפה אפשר להגיע...)
stage_clear // האם השלב נגמר.
current_phase // החלק הנוכחי בשלב.
current_phase_count//
current_stage // השלב הנוכחי.
bg_width //המיקום של קצהו הימיני של הרקע (השמאלי שווה ל0.)
bg_zwidth1 //החלק העליון ברקע.
bg_zwidth2 //התחתון.
mode //המצב של המשחק (0 - VS MOD, אחד - סטייג', 2- 1V1, שלוש - 2V2, ארבע- Battle, חמש - Demo, שש - Recording , שבע - Quit.)
difficulty //הרמת קושי (2 - EASY, אחד - normal, אפס - difficult, מינוס אחד - CRAZY).

אפשר גם ליצור משתנים משלכם, בצורה הבאה:
int distance = self.x - target.x;
(המשתנה שווה למרחק בינך לבין המטרה).
עכשיו, שכבר אפשר להשוות, צריך שתהיה סיבה, צריך שנוכל לעשות עם זה משהו - הגיע הזמן לפקודות.

פקודות
את הפקודות אין צורך להקדים בכלום, ופשוט לכתוב אותם כמו שהם.
ציטוט:
D(x,y); //אם כותבים ב X =1, וב Y=0, אז הלחצן נלחץ.
J(x,y); // אם X=1 ו Y=1, אז הלחצן נלחץ, ומוחזק.
A(x,y); //אם X=0, ו Y=0, אז הלחצן משוחרר (במקרה ולא השתמשתם בego()).
left(x,y); // Same Same new Name;
up(x,y); //..
right(x,y);//..
down(x,y); //..
DlA();
DuA();
DrA();
DdA();
DlJ();
DuJ();
DrJ();
DdJ();
DJA();

ישנם גם כמה פוקנציות יעילות שאפשר להשתמש בהם כדי ליעל את הקוד...
פונקציות
ציטוט:
abs(i); //מחזיר את הערך המוחלט של i (מחזיר את הערך החיובי, גם אם זה מספר שלילי.)
rand(i); //מחזיר מספר ראנדומלי בין 0 ל i.
loadTarget(i); //בוחר מטרה אחרת, שימו לב שבין 0 ל 7 זה שחקנים. אם האובייקט לא קיים, מחזיר -1.

אפשר גם ליצור פונקציות חדשות, בצורה הבאה:
ציטוט:
int sum(int x, int y){
int z = x + y;
return z;
}

(מחזיר את הערך המשותף של שני המספרים)
ואז פשוט לקרוא להם...
ציטוט:
sum(x,y); // מחזיר את סכום שני X ו Y.

האמת, שעם מה שלמדנו, אפשר לתכנת כמעט הכל, אבל יש כמה דברים שדרושים לדיבאגינג.

DEBUG
ציטוט:
print("text"); //מדפיס בקונסול (החלון השחור), את הטקסט שבציטוט.
print(variable); //מדפיס משתנה.
print("\n"); /יורד שורה.
print(variable+"text\n");//מדפיס ערך וטקסט ואז יורד שורה.
clr() //מנקה את הקונסול.

שימו לב שבקונסול גם יודפסו בעיות קוד וכדומה, ככה תוכלו לדעת איפה הבעיה.

זהו פחות או יותר, מקווה שהיה ברור.
מוקדש פחות או יותר לאבבאי.
קרדיט עצום ל YinYin, שחצי מהמדריך בערך זה תרגום מה שהוא כתב, וגם על העובדה שהמדריך שלו לימד אותי.
יאללה לתכנת!

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 


נערך בפעם אחרונה על-ידי L@LLIPOP בתאריך 12/07/2015 ב- 10:15:16, נערך בסך הכל 2 פעמים
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Gregory House
הדוש
קטגור



משתמש מספר: 20,113
הודעות: 16,507
מיקום: אומניפרסנט






מדליות: 115 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (8) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/09/2013 ב- 12:22:22 תגובה עם ציטוט  דווח

וואו
יצא לך מדריך ממש אדיר.
ח"ח עצום

_________________
מועדון המעריצים שלי

ButterCup כתב:

אתה אסהול רציני, תשנה ת'גישה. תתחיל להיות בנאדם. תפסיק להיות פלוץ מתנשא ותמצא חיים הא?

Toxicity כתב:
מחקתי אותך מהסקייפ, חולרע...

BarBar_ כתב:
מחקתי אותך מהסקייפ. טפי, שיקסע.

The Mentalist כתב:
אם היה לי סקייפ הייתי מוחק אותך. ושם עליך בלוק.
נסתפק בסטים.

נדב ראש בקיר כתב:
מחקתי אותך מהסקייפ יא חרא

Comrade Vlad כתב:
אתה ממש ילד זיין, תתבייש לך. מחקתי אותך מהסקייפ.


מחייך
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 17/09/2013 ב- 10:25:40 תגובה עם ציטוט  דווח

Gregory House כתב:
וואו
יצא לך מדריך ממש אדיר.
ח"ח עצום

תודה מחייך
אגב, אני לא יעשה באן לאף אחד שיגיב פה.
תרגישו חופשיים וזה..

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Derrick Rose
אולי זו הדרגה שלי ואולי לא
לוחם זהב



משתמש מספר: 24,231
הודעות: 4,255
מיקום: אולי לידך ואולי לא... ואולי כן
כינוי קודם: Rajon Rondo





מדליות: 4 (ראה עוד)
שק מטבעות - 50 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 17/09/2013 ב- 10:43:13 תגובה עם ציטוט  דווח

ממש יפה!
טוב אתה והמדריכים שלך מחייך
ח"ח ענק!

_________________
בברכה,אמיתי
הדמויות שלי:
woodzet

קרדיט לנדב על האווטאר

ספוילר: 

קרדיט לי

deded כתב:

אני זה deded דאדאד

אבא זה אתה?
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
אבבאי
בובי בוטן עבריין
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 18,597
הודעות: 4,985

כינוי קודם: רמבינו





מדליות: 9 (ראה עוד)
כרטיס דאטא (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 18/09/2013 ב- 09:55:37 תגובה עם ציטוט  דווח

מדריך אדיר
אח שלי מתחיל ללמוד אותו..כי הוא למד מחשבים חח
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי בקר באתר הבית של המשתמש 
Sam Fisher
I almost fell bad about that.almost
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 23,947
הודעות: 5,100
מיקום: right behind you
כינוי קודם: God Is The DJ





מדליות: 14 (ראה עוד)
שק מטבעות - 50 (סך הכל: 9)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 18/09/2013 ב- 10:04:28 תגובה עם ציטוט  דווח

תגיד לול
זה לא טיפ-טיפה קשור יותר למחשבים ?
חחח
למדתי את זה לפני שנה
נחמד
אבל
אתה בטוח שזה לא יותר קשור למחשבים ?

_________________
Image

Image
קרדיט לכרמל על החתימה והאווטאר

מנהל פורום מו"ט.
חוקי פורום מו"ט | לינקיית פורום מו"ט

Image
קרדיט לדניאל

Image
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 18/09/2013 ב- 13:06:24 תגובה עם ציטוט  דווח

Sam Fisher כתב:
תגיד לול
זה לא טיפ-טיפה קשור יותר למחשבים ?
חחח
למדתי את זה לפני שנה
נחמד
אבל
אתה בטוח שזה לא יותר קשור למחשבים ?

זה לתכנות ליטל פייטר == LFD. אני מסכים איתך שיש מקום לשנות את השם של הפורום למשהו בסגנון "עריכת ליטל פייטר".
כל הקטע כאן שמדבר על Syntax C הוא ממש בקטנה, רק כדי שיהיה טיפ-טיפה ברור איך עושים את זה.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 09/02/2015 ב- 16:06:36 תגובה עם ציטוט  דווח

שני דברים:
1.לא הבנתי איזה פקודה גורמת לדמות לעשות מתקפה.
2.איפה האיננטיליגנציה הזאת של דיוויס נמצאת?

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
Elric Edward
No pain, no gain
מנהל



משתמש מספר: 24,978
הודעות: 6,221

מיקום: ...
כינוי קודם: Melody





מדליות: 3 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 09/02/2015 ב- 16:15:19 תגובה עם ציטוט  דווח

limi כתב:
שני דברים:
1.לא הבנתי איזה פקודה גורמת לדמות לעשות מתקפה.
2.איפה האיננטיליגנציה הזאת של דיוויס נמצאת?



PiaNo.ONE כתב:
שימו לב: מעכשיו חוק ההקפצות תקף רק על עמודים! זאת אומרת שמותר להגיב לנושאים בעמוד הראשון אפילו אם הם עברו שבוע.
אך שימו לב: ניצול חוק זה לספאם תגרור לאזהרה!


[URL="http://upng.co.il"]Image[/URL]

ספוילר: 


ואני לא ראיתי שהנושא הזה היה בדף הראשון עצוב

_________________
".No brain, no pain. There's no gain without pain."
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 09/02/2015 ב- 16:55:31 תגובה עם ציטוט  דווח

GentlemanForever כתב:


[URL="http://upng.co.il"]תמונה: http://upng.co.il/uploads/938ec5716c1394a4d80e73779fd47bf6.jpg[/URL]

ספוילר: 


ואני לא ראיתי שהנושא הזה היה בדף הראשון עצוב

שני דברים:
L@LLIPOP כתב:

תודה מחייך
אגב, אני לא יעשה באן לאף אחד שיגיב פה.
תרגישו חופשיים וזה..

shookey כתב:

אין להגיב על נושאים ישנים, שכבר ירדו מהעמוד הראשון ולא רלוונטים (להקפיץ נושאים ישנים).
יוצאים מהכלל הם נושאים שנמצאים בלינקיות כמו מדריכים וכו, או נושאים חשובים שהמנהלים של הפורום אישרו להגיב בהם תמיד.

לינקיייה

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 14/02/2015 ב- 23:26:40 תגובה עם ציטוט  דווח

limi כתב:
שני דברים:
1.לא הבנתי איזה פקודה גורמת לדמות לעשות מתקפה.
2.איפה האיננטיליגנציה הזאת של דיוויס נמצאת?

1. הפקודה ()DXX (כשה X הראשון זה הכיוון אן קפיצה, והשני זה לחצן המסיים, זה מופיע בסוף הרשימה.)
2. האינטלגנציה המקורית לא זמינה, היא נמצאת בקוד מקור של המשחק שאפשר להגיע אליו רק עם עריכת hex ובכל מקרה מאד מסובך להבין מה הולך שם. מה שכן - אפשר ליצור לכל דמות אנטלגנציה מלאכותית חדשה על ידי יצירת קובץ שנקרא "X.as" כשX זה הID של הדמות (במקרה של דיוויס - 11).

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 16/02/2015 ב- 17:49:34 תגובה עם ציטוט  דווח

L@LLIPOP כתב:

1. הפקודה ()DXX (כשה X הראשון זה הכיוון אן קפיצה, והשני זה לחצן המסיים, זה מופיע בסוף הרשימה.)
2. האינטלגנציה המקורית לא זמינה, היא נמצאת בקוד מקור של המשחק שאפשר להגיע אליו רק עם עריכת hex ובכל מקרה מאד מסובך להבין מה הולך שם. מה שכן - אפשר ליצור לכל דמות אנטלגנציה מלאכותית חדשה על ידי יצירת קובץ שנקרא "X.as" כשX זה הID של הדמות (במקרה של דיוויס - 11).

as באותיות קטנות או גדולות?
איזה סוג קובץ?
אגב, הורדתי בעברית ופעם ראשונה שפתחתי זה היה בעברית, ופעם שנייה זה השתנה לאנגלית בוכה
אבל אם אני אצור אני לא אוכל לשחק עם זה של YinYin....
אגב, כשאני פותח את המשחק זה פותח גם חלון שחור כזה, זה אמור להיות ככה?

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 02/03/2015 ב- 00:47:54 תגובה עם ציטוט  דווח

limi כתב:

as באותיות קטנות או גדולות?
איזה סוג קובץ?
אגב, הורדתי בעברית ופעם ראשונה שפתחתי זה היה בעברית, ופעם שנייה זה השתנה לאנגלית בוכה
אבל אם אני אצור אני לא אוכל לשחק עם זה של YinYin....
אגב, כשאני פותח את המשחק זה פותח גם חלון שחור כזה, זה אמור להיות ככה?

as באותיות קטנות, למרות שאני לא חושב שזה משנה.
הסוג קובץ הוא AS, אתה לא אמור לדעת על זה עוד פרטים.
לא הבנתי את ההערה.
אם תיצור תוכל לשמור את של YinYin ברזרבי ולהחזיר כשתרצה, או ליצור davis שני (זאת אומרת להוסיף עוד שורה זהה לשורה של דיוויס אבל אם ID אחר.) ולכל אחד לתת AI אחר.
יש שתי גרסאות של AI - אחת שמיועדת למתכנתים, שעושה חלון שחור, כדי שהוא יוכל להודיע לך הודעות, ואחת בלי.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
limi
We are Anonymous.
לוחם פלטינה



משתמש מספר: 25,348
הודעות: 5,000
מיקום: בחצי הכדור הצפוני






מדליות: 14 (ראה עוד)
כרטיס קיסקוס (5) (סך הכל: 1)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 02/03/2015 ב- 07:28:35 תגובה עם ציטוט  דווח

L@LLIPOP כתב:

as באותיות קטנות, למרות שאני לא חושב שזה משנה.
הסוג קובץ הוא AS, אתה לא אמור לדעת על זה עוד פרטים.
לא הבנתי את ההערה.
אם תיצור תוכל לשמור את של YinYin ברזרבי ולהחזיר כשתרצה, או ליצור davis שני (זאת אומרת להוסיף עוד שורה זהה לשורה של דיוויס אבל אם ID אחר.) ולכל אחד לתת AI אחר.
יש שתי גרסאות של AI - אחת שמיועדת למתכנתים, שעושה חלון שחור, כדי שהוא יוכל להודיע לך הודעות, ואחת בלי.

שהתוכנה שעורכת את הקוד השתנתה לי לאנגלית.
איפה האינטילגנציה של YinYin נמצאת? עריכה: הוא נתן לי קישור, הנה זה להורדה: תכניסו את הקובץ פה לתיקיית AI שלכם
עריכה: המשחק לא מקבל את התכנות שניסיתי. התכנות:
ספוילר: 

מה עושים?

_________________
Image
החדר של האתר בLFN:
lf2.co.il
אין סיסמה
הורדות לגרסאות:
הורדה לLF2-NA
הורדה ומדריך קצר לDRS-TD
מדריך והורדה לLF2 Strategy

Image
דורשים להחזיר את הדרגה הישנה!
או לפחות להפוך את מנהל פורום לורוד!
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
L@LLIPOP
את השטרודל אפשר למצוא בכל דבר
לוחם כסף



משתמש מספר: 21,852
הודעות: 1,873

כינוי קודם: L@lliPop





מדליות: 5 (ראה עוד)
שק מטבעות - 100 (סך הכל: 4)
הוסף משתמש זה לרשימת החברים שלך

  

הודעהנשלח: 05/03/2015 ב- 18:31:42 תגובה עם ציטוט  דווח

limi כתב:

שהתוכנה שעורכת את הקוד השתנתה לי לאנגלית.
איפה האינטילגנציה של YinYin נמצאת? עריכה: הוא נתן לי קישור, הנה זה להורדה: תכניסו את הקובץ פה לתיקיית AI שלכם
עריכה: המשחק לא מקבל את התכנות שניסיתי. התכנות:
ספוילר: 

מה עושים?

תוסיף return 0 לפני הסוגריים השניים.

_________________

L@L על מקל
[code:1]L@L על מקל[/code:1]


ספוילר: 
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי 
הצג הודעות קודמות:      
שליחת הודעה חדשהתגובה להודעה


 עבור:   




צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם

Based on phpBB forums system